dax nu..

här är det inte mycket liv men desto mer i nagelvekstan. :) men tänkte påminna om det är någon som vill boka tid inför student och baler så var ute i god tid, har redan många som börjat boka in sig då. ett litet tipps bara!

Här hemma rullar allt på och innom kort kommer jag att flytta mitt lilla nagelbord några hundra meter bort och sitta i en liten "stuga", men det kommer jag informera om när det blir av. :)

Hoppas att ni alla haft en trevlig valborg och en härlig start på maj månad.



svärmors vårfina naglar

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Nämen va sött med lilla gumman. :) Haha! Fantasin är det då inge fel på. Men det börjar gå lite långt, nu vägrar Tuvaliee äta om inte Thea oxå kan få mat. Hua! :P

2011-05-02 @ 13:33:05
URL: http://aboutourslife.blogg.se/
Postat av: Nina

Det kommer att bli kanonbra med "Nagelstugan"!

Hoppas jag får vara där när jag kommer nästa gång (12 maj)!

2011-05-02 @ 13:53:09
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: Nina

Förstår om du är ivrig ;D

2011-05-02 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0