Snart så

Snart är min tvåveckor långa sem över, så på måndag är jag tillbaka igen och då är ni välkommna att boka in tider hos mig i gen.

Här har ni mitt Öppningserbjudande, så passa på att boka in din tid nu så får du 100kr rabatt på ordinarie priset.

Fr o m 15/8 öppnar jag min nagelstuga i Bäck.


Jag heter Madde Wadelius Larsson och är certifierad nagelteknolog.

Hos mig kan du få vackra naglar genom förlängning, förstärkning med UV- gelè från

Proffesionails.

(franskt, naturell, färg, glitter, dekoration handmålad eller med stickers)

Öppningserbjudande för dig som beställer tid

i augusti, 100:- rabatt på ordinarie priser.


Förlängning                             750:-  (ordinarie pris)

Förstärkning                           650:-  (ordinarie pris)

Återbesök                                 450:-  (ordinarie pris)


Kommentarer
Postat av: wickan

hur kontaktar man dig för att boka en tid?

telefon nr står inte med! :)

2011-08-16 @ 09:19:03
Postat av: madde

hej du når mig på 070 225 26 03. mvh madde

2011-08-19 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0