Drömmar kan bli sanna med lite tur

Jag håller tummarna för att samtalet på banken på onsdag kommer att gå vägen, annar brytet jag i hop. Men det är tur att man har världens bästa föräldrar som ställer upp så enormt mycket. Jag vet inte hur man ska kunna tacka dom för det dom gör betyder så enormt mycket för mig just i detta läge.  :)

I dag har vi varit i stan och jag var in på arbetsförmedlingen och kikade för dom hade nån jobbsökar dag eller vad det var. Sen käkade vi lunch med Malin och släppte av henne hos C, och jag har alldrig sett nova så ledsen som i dag när vi lämnade malin hön grät ända hem. I kväll blir det bara mys hemma framför TVn med lilla familjen.
NU ska jag ta tag i lite städning, blir stökigt så lätt här i vårt lilla hus vi har helt enkelt för mycket saker eller ja Nova rättare sagt!

Ha en fortsatt trevlig fredag!

kram


Nova hittade min mascara och visste presis vart den skulle användas
sen har pappa varit i farten å sprayat håret! :P


Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ja det är sjukt snyggt. Drgt att det är så svårt att hålla den röda färgen snygg bara.. :/



Hoppas det går vägen för er med huset! Skulle ju va så mycket roligare om NI köper det än några som inte har någon koppling till huset.

2010-02-07 @ 10:30:30
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Ska vi inte satsa på en sista minuten i september då? :)

2010-02-08 @ 09:37:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0