oj vad dålig jag är

hemskt dålig på a<tt uppdatera här men jag vet inte riktigt hur jag ska hitta tiden,,men det kommer koma nått inlägg lite då och då! :) så ofta jag kan!

I dag har jag jobbat på en förskola i hagaström å det är så underbart att arbeta med barn. Haft en toppen dag där.

I går hade jag Nina här för en omgång av hennes naglar hon hade en skit snygg färg sedan tidigare som jag nog ska köpa hem, men nu var det som sagt dags att förnya naglarna lite, så vi tog en rosapärlemo färg som var jätte fin ganska diskret men ändå inte :) aå här kommer en bild på hennes naglar.






Föresten har ni sett min fina design som linnea har fixat åt mig?
Tack bästa kusin! :) <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin design =)

Jag är så nöjd med naglarna, dock kostade det lite nya kläder idag...blev så inspirerad av den rosa färgen. Kul att du trivdes på förskolan...det var nog som sagt ett tecken...fundera på det där lite du =)

Kram

2010-12-02 @ 21:55:23
URL: http://noteratavnina.blogg.se/
Postat av: Linnea

Så lite så, jag hoppas det blir bra. Om det är något du vill ändra på så säg bara till! :) <3

2010-12-03 @ 13:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0