Kanelbullens dag

Yes i dag är det kanelbullens dag vilket jag tycker är toppen jag älskar kanelbullar så i dag ska jag äta massa bullar för att hedra denna dag! :)

Har Nyss kommit hem från jobbet nu å här hemma är det full rulle på Nova i dag, oscar därimot logger å latar sig på soffan! :P Sitter å funderar på om jag ska träna i kväll...skulle ju vara skönt att röra lite på sig men det beror på vem som har passet!

Ne nu ska vi nog klä på os lite regn kläder å ta oss ut en liten sväng! Ha en bra dag alla å se till att äta kanelbullar i dag för i dag har man en bra ursäkt till att frossa bullar! :)




Kommentarer
Postat av: Crazyangel

ska ha theos gammla coopoverall på dagis :)

2009-10-07 @ 18:52:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0