helt slut

Har varit och tränat i dag eller nu i kväll var det. Frida som hade passet i dag å det var ett toppen pass, jag vet inte om hon jort passet efter att jag sa till henne att jag aldrig skulle få en platt trekantig tantrumpa.För det var ett pass för rumpan och benen, :P helt perfekt för jag vill träna ben rumpa och mage nu! :) Så nu är jag helt slut benen känns som betong klumpar men de är bra för då vet man att det gjort nytta! :)

Ne nu ska jag skutta in i duschen sen ska jag krypa ner i sängen å sova. I morgon ska jag jobba ska till Storvik och Hofors i morgon, långt att åka fram och tillbaka.

<3 Nova sitter och stoppar i pengar i den stora spar grisen <3

Kommentarer
Postat av: Crazyangel

Ja visst är det gott.. MM! Kan äta hur mycket som helst :P

2009-10-16 @ 07:52:19
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0