Back on track

Ska nu försöka ta tag i bloggen i gen och försöka med att uppdatera lite oftare.
Här hemma är allt bra allt rullar på Nova går på dagis 4 dagar i veckan. Jag jobbar 50% som Butik konculent. Oscar har nyligen köpt in sig i sin firman så nu är han delägare.
Nova har vuxit på sig ordentligt sedan hon började på dagis..hon överaskar hela tiden med nya ord, lärde sig att säga Kaka i Turkiet (Ja hon åt mycket kakor där). Dajs=Bajs. kaki=Anki. Mamma och Pappa. Och ja de kommer ord hela tiden som man får luska ut vad de betyder.

I morgon ska jag upp å jobba så jag ska ta å krypa ner i sängen nu oscar ligger redan å värmer upp sängen åt mig! ;)  Så God Natt mina vänner sov gott å dröm sött så hörs vi kanske i morgon! :)

Haha! Föresten såg ni idol? Stackars Camilla trode att de var hon som gått vidare..Pinsamt tyckte jag!

Natti Natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0