Ny dag nya tag.

Vaknade med solen i ögonen i morse vilket kändes helt underbart. Så jag skuttade upp och kokade mig lite Te. Ska ner till öppna sen en sväng tänkte jag.
Får se om jag lär ta bilen i dag för jag tvättade klädseln till vagnen i går så den är lite fuktig än och den vart som ny i gen, inte för att den var jätte skitig men man såg att det var lite pollen på de svarta men nu är den vit och svart i gen. Ska in med vagnen på service i morgon och få den igenomkollad.
Nova är lite förkyld eller om det är pollen men jag tror att hon är förkyld för jag börjar känna lite rassligt i halsen jag å.
På fredag å lördag är vi bjuden på party å jag har ingen aning om vad jag ska sätta på mig...emma har ju valt tema vitt och vitt är inte lätt att hitta..eller klart de är nu när de är student å allt men jag hittar inget jag kan ha man ser varje liten skavank på hela kroppen eller så är de för småa eller för stora för breda osv.... så vi får se vad jag hittar på för något. Men kul ska de bli. Nova ska vara hos sin mormor å morfar två nätter i rad...lill skruttan jag kommer sakna henne på natten! :P


På komfirmation i valbo kyrka (rastlösa nova)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0