Morgonpigg

Min lilla sjusovare har nu bestämt sig för att vakna sju på mornarna i stället för åtta,nio i bland tio. Så i morse vaknade hon sju å nu sitter vi framför barnkanalen å tittar på tv. Nova har lärt sig att klättra ner för soffan å våran säng nu hon bakcar ner å hon gör lika om hon ska gå ner för trappor, hön har blivit så duktig. Just nu har hon klättrat ner från soffan å sitter å river småbitar från en pappers rulle å tycker tycer att de är jätte roligt.
Jag funderar på om jag ska väcka oscar så jag kan ta en promenade helt själv ner till solariet å lägga mig där å steka nån minut...verkar inte bli nå toppen väder i dag. Ikväll ska jag nog in till stan till emelie å dricka lite vin med henne ska bli kul var så länge sedan vi umgicks.
Ne nu ska jag ta i från nova pappers rullen innan hon har dragit sönder hela, så ska vi göra lite gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0