Härlig dag

Klev upp i tid i morsse å käkade frukost för att sedan gå ut å lägga mig i grusgången å rensa bort alla maskrosor....det var inte lite maskrosor att rycka upp men det blev jätte fint tillslut så nu har jag en grusgång som består av grus i stället för ogräs! Sen tog vi en promenad upp till mamma å pappa för att tavätta min svarta matta med högtryckstvätten å oscar passade på att tvätta bilen å hjälpa pappa med solvärmen på taket.
Medans dom gjorde de så smet jag å mamma upp till köpis för att hämta malin som jobbat på NameIt och handlade lite kläder där dom har 20-70% på allt i butiken nu så passa på att fynda nu när ni har chansen fanns mkt fint. Jag köpte bla en svart  vindtätfleasjacka åt nova ser typ ut som polarn o pyrets, och kostade 399 kr och så var det 70% på den nu, sen köpte jag två par byxor,två sjalar, tre tröjor. och det vart totalt typ 249kr eller nå.
Sen nu i kv'äll så lagade jag å malin maten det var grillspett å klyfrpotatis å de var hur gott som helst.
Nu ska jag krypa ner i sängen å sova för i morgon bitti tänkte jag kliva upp tidigt å ta mig en promenad. (så emma om du läser detta kan du ju höra av di om du vill gå i morgon bitti.)

God natt allihopa å sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0