God morgon

Vaknade i morse av att solen sken in i fönstret och hoppade upp direkt...blir så pigg å glad när det är soligt och fint ute!Så nu sitter jag här och kikar runt lite tänkte ta en dusch snart innnan Nova vaknar och äte en god frukost. Sitter och  mejlar med en tjej som har en svart/grå Phil&Teds, som jag så gärna vill ha problemet är bara att få fram pengarna nu på en gång har inte råd just nu skulle igentligen behöva vänta till den sista men då är den nog redan såld skulle jag tro!
Idag ska vi ner till emma å sola och ev ta lite fina kort på barnen i solen! :) Oscar skulle jobba över i dag så han visste inte alls när han skulle koma hem så jag tror att jag ska till bringa eftermidagen hos mamma å pappa kanske hörde att Malin hade bakat i går så då finns de gott fika!
Ne nu bara svamlar jag på om allt å inget så nu ska jag sluta å skutta in i duschen i stället!


Så här ser den ut

Kommentarer
Postat av: Faster

Ser ut som en syskonvagn????

2009-05-07 @ 14:13:47
Postat av: madde

Inga syskon hade ingen bild på den som singel vagn! Tyvär!

2009-05-07 @ 15:10:13
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0