Fredag kväll

Idag har vi varit nere på öppna förskolan en sväng jag och emma tog cyklarna ner dit idag. Var många kändeisar där i dag som var roliga att träffa, och vad stora alla bebisar har blivit. :) efter att vi varit där så cyklade jag hem och hängde lite tvätt. Sen kom fam magnusson/holappa å hämtade upp mig så åkte vi till ovejanson å choppade lite fast bara lite! :P haha!
Nu så håller jag på att slå in Benjamins dop presenter hur nu de ska gå!  Imorgon så har vi fullt upp hela degen börjar med dop kl 11 sen är de komfirmation för oscars syster och min kusin samt att hon firar sin födelsedag då och sen mot kvällningen tänkte vi åka in till stan å kika pålite bilar om vädret är ok.



God Natt! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

KUl att du tycker det! :) Det var rätt skönt att vara tillbaka igen också. Och nu börjar få kontroll över mina tankar igen, så det känns bättre att vara ute bland folk. :)



Nova är ju så söt hon också, ett riktigt litet bustroll! :)

2009-05-08 @ 23:00:32
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0