Deckad

Igår låg jag deckad i magsjuka hela dagen men i dag är jag piggare igen fast matt i kroppen. Skulle ha varit på avslutning i mackmyra med öppnaförskolan men det är lika bra att hålla sig hemma idag så man inte smittar ner flera. Verkar som att det går mycket magsjuka nu. Så jag ska ta å rensa grusgången i dag tror jag den är invarderad av maskrosor och annat ogräs. Ska bli skönt med långhelg nu så man får en lång helg med familjen! :) Har inget speciellt planerat men ska nog bara vara hemma å fixa lite i trädgården å sånna saker.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosen. mår du bättre nu ´?

2009-05-21 @ 08:21:44
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton] - TÄVLING

Det var från mej ;)

2009-05-21 @ 08:43:53
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: sofie

Åh så söt! Din blogg får en verkligen att bli sugen på en egen :)

2009-05-21 @ 21:10:20
URL: http://eifosnosslin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0