Vart tog våren vägen?

Vill bara kräkas när jag kollar ut på snönn som komm i går kväll å i natt...visst gillar jag vintern men nu får det vara nog för den här vintern tycker jag!
I lördags var det ju kanon väder soligt å skönt. Då satt vi på altanen hemma hos Novas farmor å farfar med kusinerna å fastrarna å grillade hamburgare åsolade oss. Man blir så mycket piggare å gladare när solen är framme.
Idag så håller jag bara på å städa å tvätta här hemma medans Nova springer omkring med gå vagnen.


Pappa satte mej på räcket! :P


Så skönt i solen


Kusin elin övar på att stå! :)


En hand ser du de mamma? :)


Kusin Elin!


Självklart skulle dom ha samma leksak samtidigt!


elin å nova


pappa jag vill åxå ha kaka pappa!

Kommentarer
Postat av: CArola

attans så go hon är lilla Nova...

2009-04-01 @ 23:32:27
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0