Jobb

Ja i morgon ska jag jobba en sväng på förmidagen så jag ska nog lägga mig nu snart så jag är pigg i morgon.
I dag började dagen med att jag var ner til hälcocentralen och tog blodprover först fick jag sitta och vänta 1 timme på min tur för det var 30 pensionerer före i kön och tror ni inte att dom har stuckit fel eller nå har skit ont i armen å den är alldeles sväld...emma ringde till och med till Niclas mamma tror jag de var å fråga om vad de kunde vara! svllnaden har gått ner lite nu men de gör fortfarande ont!
Sen tog vi oss ner till öppnaförskolan jag emma emelie och belinda satt där å snackade å fikade sen gick vi till ikea en svän för att kolla på grindar till trappen...börjar bli dags för de nu. I går lärde sig nova att krypa upp i trappen hos farmor å farfar medans jag var å tränade.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin liten roset hon har =)

2009-02-11 @ 21:59:37
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken söt liten roset hon har =)

2009-02-11 @ 22:00:16
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka sötnosar :)

2009-02-12 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0