God Kväll

Nu är de fredag igen tycker bara att de är måndagar å fredagar nu för tiden. Men skönt med helg så man får vara hemma tillsamans hela familjen. Just nu sitter jag å kollar på lets dance och dricker ett glas med iskall cola.
Dagen började med musik på mikaelsgården med emma bello å emelie. sen traskade vi vidare till köpis och mötte nästa emelie och käkade lite. Nu i kväll har jag varit upp till köpis och fixa oscars alla hjärtansdagpresent. :) Kul man kan ju tro att köpis är mitt andra hem till och med när jag var in på blommafären så sa hon "du jobbar här i byggnaden va?" så de är bara att konstatera att jag är där för mkt!


Kommentarer
Postat av: Faster!

"Du jobbar här va!" hi hi ja, då har man nog varit en del på stället ;D

2009-02-15 @ 09:58:35
Postat av: adam

Vem vare som åkte ur?

det slog mig nu

2009-02-18 @ 18:49:13
URL: http://marjavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0