hemma

Nu är vi hemma i gen efter en dag i uppsala med god mat och lite shopping. Hittade ett superfint regnställ åt nova det var vitt och svart med svarta blommor på jackan, och en regn mössa till det. Ska lägga upp bilder på det sen men jag har inte ork till det nu. Hittade en bikini åt mig för 49.50, ett par mysbyxor åt nova för samma pris och oscar köpte ett par nike skor som hade kostat 800kr men nu endast 399 och med emelie med så vart det endast 300kr för dem. så vi har bara fyndat i dag! :)

Nu ska jag göra mig klar för sängen, i morgon är det jobb som gäller i gen, och jag ska ha en tjej med mig som jag ska visa hur allt går till för, hon ska börja som vikarie sen, så hon ska jobba åt mig nästa vecka när jag är ledig. För på tisdag börjar jag att skola in Nova på dagis, å herre gud vad tiden gått snabbt.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny ~ mamma till Elvin~

Ooj då Madde vad du bloggar, trevligt :)

2009-08-13 @ 23:32:50
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Faster

Ja nu blev jag allt förvånad =O

2009-08-16 @ 20:56:46
Postat av: Faster

Ja nu blev jag allt förvånad =O

2009-08-16 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0