God morgon

Idag är jag ledig...nova och oscar ligger kvar i sängen men jag hör att dom börjar vakna till nu å ligger å små pratar lite. Jag sitter å äter lite fil å mussli sen ska jag ta tag i målningen i hallen i gen ska målas en gång till sen så är de klart. Färgen vart däremot inte som jag vela den ser grå blå ut och jag hade velad haft en färg som var lite varmare med lite beige i stället för den blåa tonen! men men blev bättre än den gula färgen som var tidigare! :P Sen efter vi målat ska vi åka till uppsala en sväng över dagen å hälsa på novas kusiner å faster å farbror! :)


Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

Men vafan madde, har du UPDATERAT!

2009-08-13 @ 21:17:32
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0