Vår mys

Kom på att jag inte skrivit något inlägg på välldigt länge och att långfredagen vart väldigt lång! :P
Dagen började med en promenad till köpis för att gå på ny öppnade Cubus som öppnade i morse. var väldigt mkt folk där å inte lätt att ta sig fram med vagnen så jag tror man får åka upp en sväng när det är lungnare så man kan titta ordentligt på vad som finns!
Sen tog jag å belinda en promenad hem till mig å sen upp till mamma å pappa för att sätta oss i solen vi har nyss ätit lasagne å nu så åkte belinda i väg för att få lite masage så jag är barnvakt åt lilla benjamin nu, fast han sover nu så de är bara nova som plöjer fram här i gå stolen! 
Har inte berättat här på bloggen att nova fått 3 tänder å den 4e tanden är på god väg att kika igenom.  Var även till BVC i tisdags å  nu väger hon 8430gram och är 72cm lång. Hon har blivit så stor min tjej!
Ska nog ner till emma å köpa en cyckel av henne i dag om vi hinner ner nå när oscar slutat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0