Min lilla jordgubbe!

Min farmorhar letat reda på min gammla jordgubbsmössa som jag hade när jag var liten så nu har nova fått den! :P I går så var vi in till stan en sväng för att leta reda på en grill...börjar ju bli dags för grill sesången nu men vi köpte ingen tänkte kika runt lite mer först innan vi köper nån!  efter de så åkte vi till bäck å fikade å satt i solen å nova gungade lite och de tycker hon är super kul det kittlas nog regält i magenhon är så söt min lilla skit unge om man får säga så! :P
Idag ska vi ner till belinda å äta lite lunch innan vi tar en långpromenad i solen! :)

Har föresten bestält lite kläder åt nova av märket Nova Star har tänkt de flera gånger men blivit för snål men i går så bestälde vi en tröja å en mössa  och så vart det två nappar fast de var rockstar baby eller vad de heter! så borde få hem de i morgon! :)


Kommentarer
Postat av: hannah

vad söt hon är.. de bara skiner om henne :)

2009-04-06 @ 10:57:34
URL: http://pleased.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0