Härlig solig fredag!

Dagen började med en promenad ner till öppna förskolan där vi skulle sjunga med barnen..men de var instält så fi käkade lite frulle där nere och sedan traskade vi vidare till köpis för att gå på bolaget å inhandla nån sider till kvällen! Jag bello å emma ska nämlgen ut på äventyr i kväll! :) så vi ses kanske på hart breake i kväll då! :P just nu så sitter jag hemma på verandan å solar mig lite...fast de börjar på att bli lite målnigt nu tycker jag fram med solen i gen! Å Nova hon ligger å sover i vagnen här ute.
Såg att jag hade fått lite vitsippor eller vad de är här hemma i trädgården de är ju ett bra vårtecken  med lite blommor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0