Tisdag

I morse vaknade jag tidigt klev upp vid halv 8 och jorde mig klar medans nova sov.skulle ha gått till ikea med emma och ätit frulle men fick medelande för ett tag sedan att vi skule ta enprommis lite senare i stället.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka plocka undan lite grann här hemma, är ju så fint väder så egentligen skulle man juh gå ut och passa på att vara ute när det är fin väder.


Nova leker med bitringen


Mys i soffan

Ikväll är det träning som står på schemat om jag orkar..är lite små lat men det är juh skönt när man väl kommer i väg.

Kommentarer
Postat av: Faster

Härligt att ni börjar komma in i lite rutiner;)

Alltid bra för de små livet!

Gympan med Frida var super idag!

Bara så att du vet "latmask" där!

Kram på Er!

2008-10-07 @ 21:27:03
Postat av: madde

jo det är faktiskt ganska så skönt med lite rutin! :) jag kan tänka mig att den var de..men jag får skylla på oscar att hsn var trött och nova lite kinkig! :)kram

2008-10-08 @ 11:48:39
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: charlotte

ja dte här är första gången han får smaka någonting, nej det är inte långt kvar för nova heller hehe ;D theo fick börja liite tidigare, han blir ju 4 månader om 1 vecka o 3 dagar!

2008-10-09 @ 13:56:48
URL: http://charlotteholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0