Måndag

nyss hemmkommen...Började dagen med att ta en promenad till owejamsson för att kika på lite julprylar och luslycktor. Det trökiga är bara att jag inte har råd att handla någonting just nu efter som vi ev blir tvungna att betala dubla hyror.
efter vi vrit där så ringde syrran och sa att dom(malins fittnesgrupp) var på väg till valbo för att rida så jag knatade hem och hämtade bilen och åkte till stallet för att kolla på när dom red. Och det var skit kul att se dom eller ja Malin,Frida,Ida och tilda ni var skit duktiga tjejer! :) haha!
Så frågade Kicki (läraren) om inte jag vela rida så jag tog en sväng jag å. Hade henne som lärare när jag gick på fittnes på gymnasiet, hur go som hells vissa lärare saknar man! :P

malin rider :)
Har nyss varit och lämnat åke efter som att vi vart hundvackt i går kväll för dom var på sjukhuset med Ebba hon klättra på spisen och ramlade rakt ner i golvet så hon hade fått en hjärnskakning.


Ne nu ska jag laga lite mat!

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nej , stackars ebba ;( <3

2008-11-17 @ 21:49:11
Postat av: Anonym

// frida

2008-11-17 @ 21:49:34
Postat av: Amanda

Jäklar vad fin bloggen blivit :)

2008-11-17 @ 23:04:58
URL: http://amandasetterlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo jag va ute efter en sån men jag har redan köpt en =)

2008-11-18 @ 12:44:03
URL: http://marimantila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0