tjooo

Gårdagen ängnade vi åt att packa lite flytt lådor medans Nova var hos sin mormor å morfar. Gud vad man samlar på sig mycket onödigt på bara ett år! Så när vi var klara så åkte vi å skulle hämta nova och vart bjudna på mat.


I dag harjag varit hos doktorn efter som att jag har så dåliga blodvärden...fick det i samband med graviditeten och sen har det inte åter hämtat sig för en månad sedan låg det på 105 och idag var det på 106 så jag ska fortsätta med blodsaften och hjärntabletterna sen ska jag tillbaka om en månad igen och då ska dom inte bara sticka i fingret utan då ska dom ta blod ur armen i stället och göra en utredning om vad de kan vara! Så jsg hoppas att det går upp nu. Men jag mår inge sämre å känner mig inte direkt trött, som dom sa att jag egentligen borde vara.

Sedan åkte jag å emma med barn in till dollarstore för att kika lite jag komm hemm med ett gäng tvättlappar å nå jul pynt bara. Emma är ute efter ljuslycktor med det verkar inte vara de lättadte att få tag på!
Nu i kväll har vi inte gjort så mycket var upp på coop å kikade lite på färg och tapeter. Så när vi komm hemm fick vi besök av stefan och sandra dom åkte för ett tag sedan och nu ligger oscar och nova i badet. så nu ska jag gå å ta upp nova ur badet och så ska vi sova.


Nova och Stefan

Sitter och kollar på nån dkumentär på fyran om överviktiga personer och fy sjutton säger jag bara så tjocka att dom inte kan röra sig en hade inte duschat på fyra år och huden på honnom hade spruckit såg hemskt ut.
Aja nu lär jag ta upp Nova hon har tröttnat på att bada nu!

Kommentarer
Postat av: märta

måste bara säga att eran dotter kan vara det sötaste jag någonsin sett! :)

2008-11-24 @ 23:07:51
URL: http://klingan1990.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0