Tisdag

Idag har vi varit ute på en promenad med emma och milton blåste ganska kallt om öronen annar så var det skönt. är skönt att komma ut på en promenad egentligen skulle man gå varje dag men när det är så här grått ute har  man ingen större lust att gå ut alls egentligen, men klär man sig rätt så är det skönt att komma ut! pratade lite om dagis om vilka dagis man ska välja jag ska välja Markhenden i första hand. Har själv gått där när jag var liten och trivdes bra där plus att jag haft praktik där och trivs där med fröknar å allt. Igentligen skulle jag ha valt för länge sedan men man tänker juh att det är så långt dit men köerna är långa och tiden ja den rusar juh bara i väg har man juh märkt sendan man fick barn.

Just nu så ligger nova här i soffan och sover så jag funderar på om jag ska laga lite mat Oscar skulle fixa nå med volvon efter jobbet så jag kan lika gärna göra mat nu så får han äta när han kommer hem för jag är hungrig nu..ska nog göra spagetti och köttfärssås!
Ska börja packa ner lite skor och jackor å sånt som man inte använder å ställa hoss mamma å pappa tills vi flyttar.

Novas kusiner Alexander och Elin och faster Emelie var hit förra veckan å hälsade på, så passade på att ta lite kort på Elin och Nova det skiljer bara 3dagar i mellan dom. :)


Elin & Nova


FasterMoster Tillda med Elin och Nova


Nova störtade och Elin vickar nästan

Kommentarer
Postat av: crazyangel

jäklar vad hår nova har jämfört med elin :P

2008-11-12 @ 11:53:11
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: jenny

Vi har valt markeheden till Elvin. Verkar absolut vara det bästa dagiset egen matlagning och ute mycket! Sen så har min syrras barn gått där och Emils kusins barn går där!

Jo man måste söka i tid för kön är mellan 1-1½ år dit!!

2008-11-12 @ 12:00:15
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-12 @ 12:21:31
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0