Tisdag!

Idag så sov jag och nova ända till halv tio tror jag att klockan var. Klev uppoch duschade medans nova låg kvar i sängen och busade med babygymmet.
Sedan messade vi till emma å milton  å kollade om dom vela med på en promenad men emma har fått städnojja så hon lära städa först! :P sen skulle hon träffa några i hundgården med deras hundar så vi bestämde att jag skulle komma dit så skulle vi ta en promenad så vi gick dit och mötte Emma sen så började vi knata, efter vägen komm vi på att vi skulle kika förbi hos Eva och kika på valparna..och det var det sötaste jag nånsin har sett! man bli sugen på å skaffa en! :)

Idag har Oscar varit till gavle gårdarna och sagt upp lägen heten men efter som det har gått nån dag in i november så gäller inte uppsägningen förns 1 december så jäkla kasst!  men dom sa att dom skulle lägga ut den så snabt som möjligt. hoppas att dom gör de å för gg kan juh vara lite sega med att hålla tiden så vi får vell se hur det blir! känns som att det inte blir så många julkklappar köpta i år! :/
Hade tänkt kolla med morbror om han vela bo här under uppsägningstiden men har inte pratat med han så får se hur det blir med den saken!

Nu lär jag nog kila å laga lite mat tills oscar kommer hem sen kanske vi tar och hälsar på hos hans föräldrar var ett tag sedan vi var dit nu så skulle vara skoj att umgås lite med dom! :)


Kommentarer
Postat av: jenny

8 veckor imorn är han =)

Det går så fruktansvärt fort vill att det ska gå lite saktare så att man hinner med..!!

2008-11-04 @ 17:35:21
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, nej jag klarar mig. Jag vill ha min Oscar :P Får se hur de blir. Lär väl prata med han om de.. Inte bara tro en massa saker kanske ;)

2008-11-04 @ 17:38:14
URL: http://malinwadelius.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo det går bra men det är ganska jobbigt ibland för han har magknip och har prövat både minifom och sempers men det har inte blivit bättre så han skriker nästan hela tiden när han är vaken ibland när han sover också!!

Så jobbigt när man inte vet vad man ska göra så att det blir bättre.

Sj då? läste att ni skulle flytta till hus gud vad mysigt vill oxå de=)

2008-11-04 @ 17:53:37
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo får göra det vill bo på stiftelse eller vretas men det är de nog flera som vill och har typ bara 160 poäng så det är svårt att få en lägenhet som man vill ha!

Hade varit skönt att få eran för då vet man att den är fräsch och att det inte är nån gammla storrökare som har bott där =p

2008-11-04 @ 17:58:29
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Julia

Jätte sött barn!



Kika gärna in på min blogg där Ordet är ditt!

Kram!

2008-11-04 @ 19:28:12
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: jenny

Men vilken tur ni hade Elvin vaknar var fjärde ibland varanna timme på nätter och vill ha mat :p Sover hon forf hela nätterna?

Jo dom kommer väl alltid ha en liten skrik period om dagarn!

Men det kanske är mjölk som han inte tål så jag kanske måste sluta äta allt med mjölk i!

Vad skönt, vi har inga lugna grannar, blir tokig på dom...!!

Mycket skönare med hus man får en egen tomt och så, förstå vad skönt i sommar då kan Nova ha en egen lite pool :)

Nää tyvär så bor vi i forsbacka bland alla fyllos, trivs verkligen inte här..!!

2008-11-04 @ 22:57:05
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilken tur ni ha då=)

Jag äter inte heller det som innehåller mycket mjölk som yoghurt och sånt så han kanske är extra känslig eller så är han gnällig av sig :p

men alla bebisar verkar ha problem med magen!!

Jo jag letar för fullt synd bara att det är 3 månaders uppsagnings tid för då blire de oftast dubbla hyror.

2008-11-05 @ 11:33:36
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hej hej....

Jag har en vänninna som leter efter en lägenhet dom kan hyra en eller två månader medans de gör klart sitt hus. Det tog lite längre tid än planerat och nu så dom utan bostad från och med 1 december. Det är en familj med en son på 1 år och dom är rök och djur fria. OM ni är intresserad av att hyra ut kanske dom är intresserad. Maila om det låter intressant.

2008-11-12 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0