städat...

har jag ägnat min eftermiddag åt å plockad lite inför flytten. Syrran kom hit idag när hon slutat skolan så då gick det lite enklare för mig att städa när hon passade Nova åt mig. Nu har oscar kommit hem han står i duschen nu sen ska vi åka hem till mamma å pappa å äta. sen ska vi åka å handla lite grann.

Oscars pappa är i stockholm å har blivit opererad idag så han hade ringt till Britt-Inger när han vaknade. Så vi får vell hör mera sen. Hoppas bara att allt har gått bra nu! :)


Nova å Farfar

Kommentarer
Postat av: jenny

Va mycket du har skrivit idag då, trevligt =)

Ska du på musikleken imoron?

2008-11-27 @ 22:09:58
URL: http://jennyemilelvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0