Städa!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. dagen började som sakt med musiklek eller vi komm till frukosten istället efter som vi inte anmält oss men i dag sa hon att det bara var att komma hädanefter. Nova vart även kär i milton i dag men han dissade henne totalt hon försökte ta tag i hans händer hela tiden! hehe!
Efter det så åkta jag in till stan och mötte Maria vi gick till babyprofsen och köpte en hoppgunga åt Nova och jag lär säga att den vart poppis hoss Nova...inte för att hon hoppar direkt men hon sprattlade omkring i den iaf! ;)
Sedan gick vi upp till Maria och hon visade mig hur hon bodde och det var jätte fint! :) sen gick vi ner på stan och kikade och sen tog vi en fika innan jag åkte hem.
Nu i kväll så har oscar lagat mat åt mig sedan har vi städat hela kvällen så att det är fint till i morgon var nån som skulle komma å kolla på lägenheten då. Så ja vart nyss klar och satte mig här med ett glas iskallCoca Cola...ja Emma jag fuskar men har inte druckit i veckorna! :) Håller nämligen på att dra ner på cola...har en tendens att dricka väldigt mycket cola.

Slänger upp en bild på Nova i hoppgungan i morgon! :)

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0