Jysk

Vid 12 idag åkte jag med Emma med familj till jysk som öppnade i dag. Jag satt å tänkte på hur man ska ta sig dit om man går såg ingen gångväg dit hmm..aja de kanske kommer. Iallafall så tyckte jag att det var välldigt trångt där inne för liten ingån å för smala gångarmötte man någon med kundvagn fick man backa in i närmaste gågen bakom och det var värkligen grejjer över allt. men men skoj med lite nya afärer!  Efter det åkte vi till outletten borta i överhärde lär säga att det inte var mycket att se där nu men i somras när jag var där var det mer.
Tänkte att jag skulle gå i genom lite kläder å skor å se vad jag ska ha kvar eller slänga passa på nu när man ska flytta så man slipper släpa runt på massa gammalt onödigt, men jag har svårt att slänga saker jag tänker alltid att det kan vara bra att ha senare men det ligger bara å tar plats. Så nu lär jag verkligen släna lite grejer!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså har Jysk öppnat nu, man skulle kanske ta sig dit och kika någon dag. Jag var in på magasin x och möbeloutlet i helgen. Hittade inte ett dugg heller, tyckte det var väldigt dåligt.

Kram/Linda

2008-11-13 @ 18:19:33
URL: http://ilindasvarld.blogspot.com
Postat av: Sofie Ranta

Hej Madde.

Måste bara säga att hon är ooootroligt söt Nova.

Hon ser ut som ett litet troll. :) Längtar tills jag får skaffa mig en egen.

Var ska ni flytta? Ni blir kvar i Valbo antar jag men är det hus på G?

Kram

2008-11-16 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0