Idol

Jag tyckte att Anna kunde ha fått åka i dag tycker att hon låter lika varje gång..men men! Lars var iaf skit bra idag tyckte jag synd att han är så mysko!  så det kanske ändå var rätt som åkte ut! Vad tycker ni?
Idag har vi varit i sandviken och gått på stan där inte särskilt stort brukar inte vara där särskilt ofta men amanda jobbade så vi skulle åka dit å heja å äta lunch och så passade jag på att köpa farsdagspresent åt Oscar ja han har juh åxå blivit pappa! :P
Nova sover sedan nån timme är hemma hos mamma å pappa har ätit här i dag så Nova liggger utslagem i malins säng! :)
Ne nu ska jag kolla på fredag hela veckan! :) Brukar kunna vara skoj! :P

Tjao!


Kommentarer
Postat av: Faster

Ohh gud va gulligt...lilla Oscar, pappa!

Men han gör det bra!

2008-11-08 @ 13:02:50
Postat av: Gudmormor

Har du hittat blanketter till anmälan om förskoleplats ännu! Annar kan du gå in på www.gavle.se, titta i vänstra spalten, SNABBVAL, välj BLANKETTER, den blankett du ska ha heter "anmälan eller överflytt av plats inom förskolan"....skriv ut en sån´fyll i och skicka in! Ju tidigare desto bättre! Då har du större chans att få in Nova på den förskola du önskar!

2008-11-10 @ 14:54:02
Postat av: Maria

hejsan :)

har du lust att träffas imorgon? käka lunch eller nått sånt :P kram

2008-11-10 @ 16:24:51
URL: http://kortmengo.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, jag diggar er med ;)

2008-11-11 @ 10:26:43
URL: http://malinwadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0