Idol

Sitter hos mamma å pappa å äter chips å kollar på idol. Tycker att Robin B var riktigt bra i dag har inte tyckt det tidigare men idag var han grym och Johan var åxå bra i dag faktiskt. Alice verkade vara lite ur form i dag hon såg så ledsen ut men hoppas att on blir kvar! Hejja Alice!!!!! :)
Har färgat ögonbryna för ett tag sedan mn kan inte lägga upp kortena på den här datorn så får lägga upp dom när jag kommer hem. Lär säga att dom var väldigt mörka..kanske fick sitta i lite för länge efter som att nova vela ha lite uppmärksamhet men det blir nog bra efter någon dusch!
Jag å syrran har varit på köpis å ikea en sväng hon köpte en rouge å jag köpte ljus på ike dom hade stora blockljus för 9kr.


<3

Kommentarer
Postat av: crazyangel

åh då lär jag oxå till ikea å köpa ljus!! du ja fick solhattar´å kepsar å grejer till våra småttingar idagtill nästa sommar. så du ska få några

2008-11-21 @ 21:55:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla färger på ljusen?

2008-11-22 @ 01:04:07
Postat av: madde

endast vita fanns det!

2008-11-22 @ 09:49:44
URL: http://maddewadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0