Helgen

Igår så fyllde mamma år så då var vi där och åt tacos och firade henne.

Och i dag så har vi varit in till stan och kikat på ÖB och Rusta och som vanligt köper man med sig massa onödiga saker hem. Efter det åkte vi hem till mamma å pappa och fikade lite Sofia,Christer,Ebba och Åke var där då å..så fi fikade åsnackade en massa och Ebba är så himmla goo!
För ett tag sedan var det några här och kollade på lägenheten, och det lät som att dom tyckte att den var fin.
Eventuellt så är det ett par som flyttar in bara en månad och det skulle vara kanon, har tänkt att ringa henne men har haft fullt upp med annat hela tiden.

Funderar på om jag ska ta mig till tempo å köpa lite chips vart skitsugen på de! Passa på nu medans min sessa sover.

<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! Puppan va söööt hon är;) <3

Hoppas min lilla skrutt (om jag får nån) också blir sådär sööt! ;D

2008-11-16 @ 20:17:55
URL: http://malinwadelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0