Första Advent

Nu sitter jag å äter frukost med de första ljuset i adventsstaken tänt. Synd bara att jag vart ensam till frukost...oscar drog iväg å kollade på nån jäklans båt som han skulle köpa. Idag är det marknad i furuvik å är sugen på de synd bara på de trista vädret...vi vardär förra året å å då var det lika väder fast då regnade de ordentligt. Skulle vara mysigare om det var lite vitt på marken!
I morgon får vi nycklarna till huset å så då blir dt till att börja rusta så vi kan flytta in snart så jag får börja julpynta! Kliar i mina fingrar..ALLA har juh nästan stjärnor å stakar i fönstrena å fina julgardiner!
Nova verkar vara på bra humör i dag ligger i babysittern å pratar å skrattar å gör prutt ljud med munnen vilket hon tycker är jätte roligt!

Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Faster

Det kommer att bli så mysigt att ha er i byn!

2008-11-30 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0