Vecka 34

Ja då har man sprungit in i vecka 34 då. var till bm i tisdags men fick inte träffa min  eftersom hon strejkar men vi fick träffa en jätte gullig bm.
Fick stick i fingret som visade att mitt blodvärde sjunkit yttrligare så vi häjde dosen med hjärntabletterna så ska det nog bli bra.
Vi lyssnade på hjärtljuden på bebisen och det lär bra...var lite roligt för när vi skulle lyssna hade h*n jordens hicka så det lät jätte roligt. Bm frågade om det var en livlig bebis för h*n bökade så mkt och ja det kan jag lova att det är... går just nu under namnet Vilda. :)  Bm frågade om h*n ofta hade hicka för det brukade busiga bebisar ha...och det stämmer! :P  hehe!ser så roligt ut på magen när den hickar! :P


Min graviditet - BF Tis 1 jul 2008
Uträkning utgår från dagens datum: Tors 15 maj 2008.
Din graviditet startade Ons 26 sep 2007.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 10 okt 2007 (ägglossningen).
 
Du har gått 232 fulla dagar av 280 (83%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 1 full dag(v33+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tis 1 jul 2008
Du har 48 dagar kvar till förlossning.


Tänkte lägga upp en bild men hittade inte kameran så jag lägger upp en senare i stället. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0