Städ dag!

Idag så har jag ägnat min dag åt att städa lägenheten så nu är det rent och snyggt här. Tänkte ev åka till IKEA i kväll å köpa spjälsängen så har vi det klart.
Var in till Babyproffsen i går för att jag skulle hämta ut sånt här gratispaket från pampers eller villka de är. När jag ändå var där så frågade jag om en sak angående min vagn..så när hon i kassan skulle kolla på min beställning så fanns den inte i pärmen(PANIK) men hon sa att den kunde ha kommit och att den som tagit emot vagnen hade lagt beställningen i vagnen så dom skulle ringa idag eller i morgom och säga vart min vagn tagit vägen om den kommit eller vad den tagit vägen!

image30
Detta fanns i gratispaketet: 12 blöjjor,våtservetter,napp, blöjsoptunna, en liten filt, tidningar och en Dvdskiva.

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Nää de har ja helt glömt bort! Ska leta rätt på nr så kan ja ringa imon, har du fått nr lr behöver du det fortfarande? tack och bock, nu är man snart gammal å grå ;) haha. Jo fick hem en lapp där det stod att om man gått 30 veckor fick man komma. Men men. Han verkar ju må bra där inne iaf :) Är du tårtasugen idag är det bara komma :) Annars hoppas ja på bra väder på typ freda kanske man kan sätta sig på bräna på em/kvälen å "fira" lite :)

2008-05-14 @ 12:42:37
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: crazyangel

Ja det lät ju nice :) Kan låna den iaf, tills du väntar näst bebbe ;) Fick en bebiscykelhjälm av min moster,e rosa ;) haha hon är helt säker på att ja ska ha en flcika. Men vi får väll seeee. Tror på en Milton ja :) ja men äre fint väder på freda så ställ in dej på mys i solen :)

2008-05-14 @ 17:02:44
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0