hockey!

sitter just nu å tittar på hockey sverige canada....jag som inte ens gillar å kika på hockey egentligen men det är juh ändå semifinal så lite spännande är det! :P
Imorgon bär det av till uppsala för att fira Alexander som fyller 2år (på måndag), så det blir trevligt ;)
Oscar har agerat tapetserare hos sina föräldrar i dag det vart riktit finnt. :)
Nä nu tror jag att jag ska gå å lägga mig struntar i hockeyn för nu har canada tagit över spelet verkar det som och jag är super trött så God Natt allihopa! :)



Kommentarer
Postat av: crazyangel

3 ska vi käka där så runt fem kanske? Vet int eom ja har ditt nr, lär leta bland mailen :P

2008-05-17 @ 12:14:55
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0