hej på er alla!

Nu var det ett tag sedan jag skrev något.. tänkte att jag kanske skulle ta och lägga ut en bild på magen i gen har fått höra önskemål om de så jag tänkte göra det nu.

Magen växer och de är nu de verkligen känns att det är ett litet liv i magen inte bara för mig oscar och mormor(anki) har känt bebisen sparka det är nu mera full fart där inne...måste vara en fotbollsspelare eller något liknande. jag har nu gått 22veckor +4 dagar tiden går så fort.
Var ut med mamma och kikade runt lite på barnvagnar här om dagen. Vi (jag&oscar) har bestämt oss för att det blir en vagn med tre hjul iaf sedan står vi och väljer mellan två stycken så vi får ut och kika och prova i gen.
Men det står mellan dessa: fast den beiga vill vi ha i svart eller brunt.


Här kommer en bild på magen också...

image18
image19

Kommentarer
Postat av: Sandra

GUD SÅ VACKERT!!!!

2008-03-02 @ 19:08:09
Postat av: Frida

snygga tofflor madde ;)
emmaljungan i
helsvart ! mmmm
! jag
drar varje dag ;)

2008-03-02 @ 19:13:09
URL: http://Http://Fridahultman.blogg.se
Postat av: crazyangel

Iiikh vilken tjockis du blivit madde ;D Höhö. Känns som ja går i dina fotspår ;) Sånna där vagnar är ju jättebra, mycke mer lättstyrda. :)

2008-03-02 @ 19:49:12
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: madde

Frida: visst är dom fina haha ne men jäkligt sköna! :P ja den var juh större i ligg delen så ja...måste kika igen! :P

Emma: jo jag har juh det magen växer och bebisen är vild! :P hehe! jo dom är juh jätte smidiga och jag tycker att dom är klart snyggast också! :)

Sandra: tack så mycket! :)

2008-03-02 @ 21:02:47
URL: http://maddewadelius.blogg.se
Postat av: tilda

haha men Madde - jag älskar dina tofflor ;D

2008-03-05 @ 23:19:45
URL: http://tildasetterlind.blogg.se
Postat av: emelieÖ

men madde vilken underbar mage du har!!!!!!! toook avensjuk! jävla tommi som inte vill ha barn än....pöss

2008-03-07 @ 11:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0