Ny vecka

I dag har jag varit på köpis med syster och kikat lite hittade äntligen ett pack med bara vita bebis strumpor har leteat och letat men det är alltid en rosa nyans eller blå..och jag har velat haft vita så idag slog jag till! Köpte även ett par sköna mysbyxor till mig själv som jag tänkte packa ner i BB väskan sedan.

Oscar har legat hemma i dag å varit sjuk med halsont hoppas bara att jag klarar mig orkar inte med nån förkylning nu känner jag. bara det inte är köttelfeber han har fått...för hans jobbkompis har haft det och det smittar ju som satan har jag hört.

Imorgon så ska jag till barnmorskan för ett besök igen får se om Oscar kanske kan följa med om han ändå ska vara hemma från jobbet i morgon åxå.

Föresten så vart oscar morbror i går till en liten flicka! Grattis Emelie och Micke!


Tänkte lägga upp nån bild från midsommar också! :)

Jag och syster

syster skålar
Skål på dig å! :)







Hade en jätte trevlig midsommar med trevligt och roligt sällskap tack för en trevlig dag! :)



Kommentarer
Postat av: crazyangel

tjockis :D hihi. Måste ox inhandla strmpor å sånt, vart hitta du dina? vita känns ju som bästa alternativet ^^ Hur mycke för du i föräldrarpenning? Ja har ringt å tjatat på föräkringskassan 2 gnger nu på två veckor om min HP men nada händer... har trots allt asökt frånden 1 juli... Borde anske ringa å höra om föräldrarpenninge oxå. Kan ju va bra å veta ^^

2008-06-23 @ 20:18:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: emelie

sällan mamma ska prata på alla bilder. ^^

jaow. hittills har jag typ bara jobbat o umgåtts med N.. Men om du vill ses nån dag så skulle de va skitkul. :)

2008-06-24 @ 20:04:24
URL: http://tufflans.blogg.se/
Postat av: emelie

ja men när kan du då? Torsdag kväll kanske?

Hehe.. ;) Du kan få lite detaljer när vi ses. :P

2008-06-24 @ 20:17:44
URL: http://tufflans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0