Gårdagen och Dagen

I går måndag hade jag ett besök på Mvc kl.9.
Fick träffa "min" barnmorska i gen hon har inte varit där på grund av strejken som varit men nu var hon tillbaka igen. men nästa gång skulle jag träffa en som heter Anika för då är min på semester så nu har jag haft tre olika barnmorskor, det är lite små jobbigt för dom säger olika hela tiden men det blir nog bra!
Allt såg iaf bra ut kikade med ett ultraljud på bebisens huvud så att det låg kvar där nere och det gjorde det hjärtslagen tickade på som vanligt. Så fick jag skriva på ett papper om förväntningarna på förlossningen och vad jag tänkt mig för smärtstillande och sånna saker.
Efter det så åkte jag hem till syrran så åkte vi upp till köpis en sväng och kikade på kläder åt henne till fredag när skolorna slutar.

Idag har jag och malin varit på stan och kikat på kläder åt henne. Vi kikade även på alla galna studenter som hade vatten kriget i dag, för ett år sedan stod man själv där och kastade vatten hejvilt kring sig och nu står man med en mage som snart sprängs!
Var även förbi på babyproffsen och kollade om min vagn kommit efter som dom sa att den skulle komma en månad före bf alltså skulle den komma den 1juni sen sa dom att den skulle komma senast under vecka 23 så jag var in i dag för att kolla men den hade inte kommit ännu. Blir lite less när de säger ett datum även fast det inte är nån bråska ännu så känner jag att jag vill ha alla saker klara nu så att det finns hemma,


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Va segt med vagnen. Ja skulle få panik ja :P Sa det idag ja med; fan nu lär vi bäörja komma iornding med allt så man inte är ute i sista minuten lixom. lär ju köpa skötbord, bilstol osv. Förstår att de är tung för dej, det seeer tungt ut! Själv har ja fan en mage som var lika stor som din i vecka 20 ;);) haha.

2008-06-10 @ 21:20:32
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

me även om min livmoder är mindre än din kan ja fortfarande få en större unge ;) Det har ju typ inget med det att gö :) vadfick du skriva ner om förlosningen å de? Madde, vi kommer BAJSA på oss. UUUUUUUUUUH.

2008-06-10 @ 22:53:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Men min barnsmorska sa att det är livmodern man mäter, inte bebisen så måtten har inget med det att göra. Kan ju va så att man har mycke fostervatten. Randi låg 4 (!!) streck ovanför tvillingkurvan när hon vänta joel och han vägde typ 2700 när han kom ut, pytteliten :P

2008-06-11 @ 08:30:05
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0