Bullbak!

Klev upp med oscar i morse vid 20 över 7 och åkte med han upp till mamma och pappa hade tänkt ta en promenad dit upp som vanligt men min rygg sa i från. Så klockan 07.40 så började jag att sno ihop en bulldeg. lät den jäsa 45 min sedan väckte jag syrran och hon kom och hjälpte mig att göra lite bullar. Så nu har vi ätit nybakta bullar med mjölk..sååå gott! :)
Hoppas på att baby proffsen ska ringa också och säga att moin vagn har kommit börjar på att bli måttligt less på dom...flyttar fram datumet hela tiden och nu är det ca 2 veckor till bf iaf sen kan det juh bli att man går över och så men dåligt att dom säger en månad före bf och sen kommer den inte!

I morgon ska jag till förlossningen och få information om en sån där TENS apparat och låna med en sådan hem...kan vara värt att prova om den kan hjälpa. Pratade med oscars syrra(Emelie) och hon hade nån som hade provar en sån och hon tyckte att den hade funkat och att man fick annat att tänka på efeter som man reglerar impulserna från den. Och i dag har Emelie bf får se när hennes skrutt vill kika ut ,så spännande! Skojj att det bara kommer skilja ca: 2-3 veckor mellan våra små skruttisar! :)

Och på fredag är det midsommarafton också, undra vad man ska hitta på då då!
Nån som ska göra nå kul? :)

Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Haha jaa lr hur.. Nu vill ja bara ha den här biten överstökad.. ^^ Guud va trökigt för er med vagnen.Det borde dom ju fixa, dra av priset eller ge er rabatt på annat lr nått...

2008-06-18 @ 12:21:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0