Välkommen till min blogg!


Nu har jag åxå skaffat mig en blogg där jag kan skriva lite om vad som händer och sker!
Idag är jag hemma och är sjuk...har legat vaken i natt och svettats som en gris och haft huvudvärk och och känt mig yr fast jag legat i sängen...skit drygt, så i morse ringde jag jobbet och sa att jag var sjuk.
Jag lade mig i soffan och vilade så när oscar kom upp så lära jag kolla med han om jag var varm och det tyckte han så då var det bara å bädda ner sig i gen.
Idag fyller oscar 23år...GRATTIS!
fast vi firade han i går med släkten och med vännerna i lördags så de var skönt att slippa det i dag!

Grattis älskling på 23års dagen!

Ha en bra dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0