Tisdag

Idag har det varit en väldigt tung dag på jobbet har varit trött som attan och har haft ont i ryggen, tror att jag överansträngde min rygg i söndags på träningen så får se hur det blir med träningen ikväll.

Igår var det en tjej hem till syrran som demonstrerade smink och hudvårdsprodukter från mary kay.
Det var faktiskt riktit kul. Så nu ska jag också göra ett försök med att börja sälja deras produkter, de verkade ha bra produkter iaf de vi provade. Så vi får vell se hur de kommer att gå för mig.

Vecka 17

Bebis ? 11 till 12 cm lång och väger 100 g. Bebisen är lika stor som en kupad hand. Bebisen samlar på sig fett, viktigt för att kunna hålla värmen efter födseln och lagrar näring.

Jag ? Viktökning 2,5 till 4,5 kg, mer eller mindre. Livmodern har en ovalform. Du kanske är hungrigare än vanligt, ät när du är hungrig men tänk på vad du stoppar i dig.


Kommentarer
Postat av: Faster

Saknade dej på gympan ikväll...hur var det mamman sa? -Man ska inte känna efter så mycket ;-)!
Må så gott och ha det så bra!
Faster

2008-01-22 @ 21:18:44
URL: http://maddewadelius.blogg.se
Postat av: Emelie.

Hörde att det lever en liten en i magen din. ;D Jätte kul tycker både jag och Kim. Ville mest bara säga lycka till, ni kommer säkert att bli en jätte gullig liten familj. :) Kram kram

2008-01-26 @ 21:31:48
URL: http://emelieloof.blogg.se
Postat av: emelie ÖÖÖ

men madde lägg ut bilder varje vecka så man kan följa din mys mage, som jag är jäkligt avensjuk på!!!! pösssssssssssssss

2008-01-28 @ 07:56:22
Postat av: Anonym

men jag har ingen kamera för mamma och pappa har lånat med sig den till egypten! :P

2008-01-28 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0