Jobb!

Idag så har jag jobbat igen..så trökit att bara ligga hemma.
Dagen har gåt ganska snabbt men ändå helt slut efter en dag på jobbet, men betydligt mycket piggare idag än igår iaf.
Så de ska nog ordna sig får lyssna på mamma och inte känna efter så mkt!

I morgon bitti så flyger mor å far till egypten och blir borta 2 veckor,de är dom värda fas jag är avunsjuk på dom! :)
själv kommer man inte kunna åka på ett år typ! :/ eller  inte riktigt så långtid kanske!

 Igår ringde nån dam från vikarie polen och frågade om jag var intresaerad av ett vick men jag har juh redan mitt pluss att jag kanske inte kan jobba så mkt längre än april/maj...och idag ringde hemtjänsten +att jag komm in på skola...plötsligt händer allt på en gång när man inte kan ta emot nå annat jobb!

Är skit sugen på att åka å bada å sola å basta någon dag typ på fjärran eller på parkbadet men hur kommer man se ut i bikini nu då?! :/ just nu ser man juh bara mätt ut!

image6

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaaa! vi åker till relaxavdelningen på fjärran eller nåt. Bara vi brudar. :)

2008-01-17 @ 16:48:23
URL: http://tufflans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0