Jag överlevde

japp det jorde jag! :) Det var inte så farligt eller rättare sagt så var de inte farligt alls...bara jag som är fjantig och nål rädd men barnmorskan var jätte snäl å lät mig ligga ner och hon stack så försiktigt att jag knappt kände nå! ;) de ända somvar mindre bra var vell att jag hade lite högt blodtryck..de är vell sånt gammlingar brukar ha?eller? men annars såg allt bra ut! och den 6/2 är det ultraljud som gäller! *längtar som sjutton* Barnmorskan tyckte inte att vi skulle ta reda på könet för att inte veta är en del av graviditeten och om man tog reda på de så försvann spänningen i de hela och det har hon nog rätt i så det blir till att tänka i genom det ordentligt!
ne nu ska jag äta oscar har varit duktig och lagat mat åt mej! :) som vanligt med andra ord!


image5

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Skönt att de gick bra :) ja har ju tid på måndag ja.. Iiikh :)

2008-01-15 @ 20:39:11
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Anonym

jag ska definitivt ta reda på vad det blir för kön när jag är gravid. tycker nog att det är lika spännande ialla fall. hoppas du kommer uppdataera din blogg ofta, kommer bli kul att följa den.

2008-01-16 @ 17:13:17
Postat av: K

Grattis! Hälsa Oskar också!

2008-01-16 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0