Gravid som ni alla säkert redan vet!

image3

Den 23/10 gjorde jag mitt graviditets test på morgonen när jag vaknade.
Satte mig lite yrvaken på toan för att göra testet väntade några minuter å sedan kollade jag på testet och där var det ett knall blått pluss tecken jag gnussade ögonen en gån extra "ooo schit" jag är gravid!
slängde mig på telefonen och ringde oscar och sade att jag tror jag är gravid!

han sa inte så mycket vart mest chockad och sa "oj då"  efter att vi pratat en stund så hoppade jag in i duschen för att sedan åka till apoteket för att köpa ett nytt test för jag tänkte att det måste självklart ha visat fel på de första testet.
Hem i gen med testet i högsta hugg kissade väntade nån min å lika i gen!
jaha....då var de bara å ringa till gyn för en undersökning.
Så den 6november fick jag en tid där dom konstaterade att jag var 5veckor+2dagar gången.
Fick se en liten lite prick på skärmen som skulle föreställa början till våran bäbis.

Efter många funderingar å diskutioner framm och tillbaka så komm vi överens om att vi skulle behålla vårat ♥barn♥

Så den 7/1 var vi på inskrivningen på mvc och fick träffa våran barnmorska vi tyckte att hon verkade vara jätte bra. Hon stack mig i fingret vilket var mindre trevligt efter som jag är så nålrädd. Vi pratade och hon frågade massa saker det tog vell typ en timme.

I morgon den 15/1 ska vi tillbaka å träffa barnmorskan så ska hon ta blod ur armen på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0