Fy vilken skit dag!(onsdag)

idag har det inte varit nån rolig dag...fick reda på att jag endast får jobba Februari ut istället för att jobba till sista April. Så idag har det varit en deppig dag med massa tårar...man blir hemskt känslig när man är gravidmen det är ju ändå min framtida ekonomi som blir förstörd ioch med att jag vill tjäna in så mkt som möjligt till jag blir mammaledig.

Idag är det bara en vecka kvar till ultraljudet å jag längtar så mycket efter att få se den lilla sparveln och då får man ju veta med exakt hur långt det gått och om det är en eller flera där inne! :P

Jag är nu i 18 veckan och nu växer magen. har inga bilder på min tjock mage efter som mamma och pappa har min kamera i egypten så vi får ta nån bild när dom kommer hemm istället! Men de är många som retas å säger att det kanske är tvillingar o my good om de är det! :P

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Har ni tvillingar i släkten? annars tror ja inte du behöver oroa dej :) kan ju va som du säger, att barnet ligger ytligt. På mej syns de inte mycke alls. Kännermej mest småfet ;D

2008-01-31 @ 17:35:30
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: crazyangel

Btw, varför får du inte jobba kvar?

2008-01-31 @ 17:35:46
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: emelie

äh bry dig inte om dom. Dom verkar juh konstiga.. :S Vi får leta nytt jobb åt dig. :) de är bra om de är två. Då kan jag få en. ^^,

2008-01-31 @ 19:51:27
URL: http://tufflans.blogg.se
Postat av: madde

Emma: ja farfars
far var tvilling och farmors nån var tvillin och sen vet jag inte riktit hur de är på mammas sida! :P haha!
men jag tror att de ligger ytligt bara! ;) ´Jag får inte vara kvar för att jag har varit sjuk jag har varit sjuk 6 dagar sedan jag började och man får tydligen inte vara sjuk på den där skit firman! så nu är jag ute efter etrt nytt jobb vilket inte är de lättaste när man är gravid och inte kan jobba särskilt länge till! :/

Emelie: ne jag ska inte men de3 är så pissigt dom får egentligen inte göra så efter som jag skrivit på papper fram till sista aprill! ja vi får hitta ett nytt! :) vill jobba! ja presis de blir bra de!

2008-02-01 @ 21:22:19
URL: http://maddewadelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0