Äntligen kikade solen fram!

Ja det var länge sedan man såg solen nu...vaknade i morse av att solen lös in i fönstret gick upp och jorde frukost  och väckte sen oscar! Vi sov kvar hos mor och far inatt vart så sent så vi orkade inte ta oss hem!
Så idag så har jag varit ute och ridit medans malin och oscar gick med mig dom behövde lite friskluft...jag tvinngade upp syrran på loppan idag så hon fick rida det gick jätte bra hon travade lite också men då höll hon på å kissa på sig så de vart inte så mkt trava!
Å nu har vi nyss ätit lite kebab i pita bröd så vi orkar träna i kväll! Äntligen är det dags igen för ett tränings pass är så skönt efter att man har tränat! :)
Förra passet hade tydligen varit väldigt jobbigt kanske var tur att man missade de! :P
Efter att jag och syrran har tränat ikväll skulle oscar bjuda oss på kött och klyftpotatis får se om syrran kanske ska sova kvar hos oss så hon skulle slippa gå till bussen i morgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Faster

Det är bra att Ni tar hand om lillasyster!
Ses på "träningen"!
Faster

2008-01-20 @ 18:16:04
URL: http://maddewadelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0