Äntligen fredag!

Idag har det varit en rolig dag på jobbet A och jag har haft massa funderigar om massa saker och vi komm på att vi är lika kass båda två!
PÅ lunchen komm jag på att jag inte hade nån matlåda så vi åkte till max och Köpte med oss lite flott mat men vi städar juh hela dagar så den där hamburgaren har vi städat bort redan! :)

Efter jobbet så åkte jag direkt upp till stallet och när jag komm dit ringde pappa...Dom hade nyss kommit fram till Egypten och hotellet, resan hade gått bra det hade skakat lite i början sa pappa men da var nog inte så mkt bara han som är flygrädd! :) hotellrummet var inte det bästa tyckte dom, de andra hade fått finare rum men dom ska juh ändå bara sova där så de blir nog bra! vädret var fint och det var varmt!

Ikväll så ska vi hem och äta tacos med malin och så skulle mli komma ut och ät mad oss så det blir en lungn kväll framför tvn med massa mys!
image7

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja men skynda då jag är juh grishungrig! :P

2008-01-18 @ 18:22:16
URL: http://tufflans.blogg.se
Postat av: crazyangel

Toppen, då bokar vi in en bingolottahelg framöver :D

2008-01-20 @ 00:36:15
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0